تعارف داری با خودت؟!

برای رسیدن به آرزوهات، خودت و نیروی درونت را بارو کن

تعارف داری با خودت؟!

برای رسیدن به آرزوهات، خودت و نیروی درونت را بارو کن

انگیزه

بدون انگیزه و شوق، همه ی خوبیهای دیگر، مفهوم خود را از دست خواهند داد.

وینستون چرچیل

 

خیلی از وقتها لازمه به خودت فکر کنی، الیته این خیلی وقتها معمولا برای من آخرشب وقت خواب هست که با رویاهام هم درگیرم و چیزی از آب در نمیاد.

ساعتها لازمه که در مورد خودت اندیشه کنی و وجودت را بشناسی چون هیچ چیزی و هیچ کسی تو این دنیای منظم و قانومند ولی رنگارنگ، بیهوده و بی دلیل نیافریده شده است.

آدم هایی اطرافت هستند که با تلاش و انگیزه شروع کردند به تو امید می دهند و الگویی میشوند که تو  به خودت میگی باید بری جلو

چرا بعضی وقتها ما خودمون را فراموش میکنیم؟

 

 

پروفسور مریم میزاخانی، همه ملت ایران به شما افتخار می کنند

اخبار چیزی جز کشت و کشتار در این روزها نیست. در هر نقطه جهان انسان های زیادی در حال مرگ و نابودی هستند ولی میان این اخبار نخستین بانو و نخستین بانوی ایرانی برنده بزرگترین جایزه ریاضی، تیتر این اخبار، مو به تنت سیخ خواهد شد و مشتاقانه میخواهی از این بانوی بزرگ و خاص بشنوی. لحظه ای این اخبار را شنیدی با همه وجودت به ایرانی بودنت افتخار میکنی و ذهنت پر از آرزوها و هدفهای جدیدی میشود و تنها نام و تصویر پروفسور مریم میزاخانی در ذهنت هست و همه عزمت را جزم میکنی برای موفقیت و رسیدن به آرزوهات و اینکه الان یک الگوی فوق العاده در ذهنت هست که همیشه بهت کمک میکند و همراهت هست.


بعضی از روزها

یک وقت هایی هست که پر از امید و آرزو هستی و بعضی از روزها اینقدر بی هدف که اصلا متوجه نمیشی به چیزهایی فکر میکنی و فقط میدونی ذهنت درگیره و نمیدونی درباره چه چیز مشخصی فکر میکنی.

وقتی در حال مبارزه با زندگی هستی اینقدر عزمت را جمع کردی که همه آرزوهای خوب و همه ایده های بلند پروازنه هر روز به سراغت میان و نمیگذارن به کار اصلیت برسی.

و زمانی که تا حدی به اون نقطه آسایش رسیدی اینقدر خسته میشی که وقتی آرزوهات را مرور میکنی، میبینی انرژی برات نمونده که خواسته باشی عزمت را جمع بکنی برای رسیدن بهشف هر چند زمان که بگذره و زندگیت روال قبلی را پیدا کنه دوباره میتونی همون انرژی قبلی را داشته باشی.

 

الان درگیر انتخاب رشته هستم و خوب الان مرتب دارم آرزو میکنم که ای کاش 200 تا رتبه ام پایین تر بود ولی باتوجه به شرایط درس خوندنم راضیم و خدا را شکر میکنم.

بگذریم از انتخاب رشته و دانشگاه خیلی بهش فکر کردم خدایی.

 

روحیه آدما مرتب نوسان داره همانند نمودار سینوس ولی تنها یک چیز میتونه کمکت کنه

 

هدفت را دوباره مرور کن

مسیرت را بازبینی کن

وبا انرزی توپ برو جلو

 

ارادتمندیم

استرس تقریبا تموم شد تا نتیجه نهایی که دیگه محو بشه

سلام، سلااااااام


نمیدونم با رتبه 732 مدیریت بازرگانی تهران قبول میشششششم؟


خوب خوندن همیشه سختی داشته ولی وقتی نتیجه اش میاد و به آرزوت میرسی خیلی شیرینه


برای داشتن چیزی که تا به حال نداشته اید باید کسی باشید که تا به حال نبوده اید

خدایا شکرت

سلام دوستان گل و عزیز


بالاخره نتیجه ها اومد و منم سه رقمی شدم.

نمیدونم مدیریت بازرگانی تهران را میارم یا نه؟

آخ خدااااا جووون شکرت

از خانواده ام ممنونم واقعا که کمکم کردن. مامانی عزیز و گلم، آبجیهای دلسوز و مهربونم و داداشی و بابا


از دوستان عزیزم که همیشه کنارم بودن و هر لحظه احوالمو میپرسیدن


همش لطف خدایی هست. البته واقعا باید خوند، واقعا باید خوند با اینکه دو تا درسهام صفر بود و وقت نکردم بخونم ولی همه تلاشمو کردم روی درسهای دیگه جبران کنم.


خدایا شکرررت عزیزم