تعارف داری با خودت؟!

برای رسیدن به آرزوهات، خودت و نیروی درونت را بارو کن

تعارف داری با خودت؟!

برای رسیدن به آرزوهات، خودت و نیروی درونت را بارو کن

نتیجه ها اومد و من؟!



سلااااام سلااااااام

بالاخره نتیجه ها اومد

مدیریت بازرگانی شیراز  روزانه  انتخاب رشته چهارم

وقتی نتیجه را دیدم ، باورم نمیشد که من شیراز قبول شده باشم

نیم ساعت گریه کردم و الانم شادم چون بالاخره به رشته دلخواهم رسید و اون مدیریت بازرگانی هست.

خیلی دلم میخواست تهران قبول بشم و امیدوار بودم نهایت نهایتش علامه قبول میشم ولی باز شکر و ایشالا هر چی خیر و خوبی هست برای همه باشه.

به دوستانی که امسال زحمت کشیدن واقعا تبریک میگم.

نمیدونم پارسال تا 900 هم مدیریت بازرگانی تهران قبول شدن ولی امسال من رتبه 732 و زیر گروه 571 چرا نشد، نمیدونم.

هنوز باروم نمیشه

خدا را شکر میکنم خانواده  و دوستانی دارم که همیشه بهم امید و انرژی میدن و منو شاد میکنن.

خیلی خوشبختم. خیلی

خدایا شرکت

برای همه کنکوری های 94 هم آرزوی موفقیت دارم و جوری درس بخونین که اگر زمان برگرده عقب نگید ای کاش

من تنها دفعه زندگیم هست که وقتی برمیگردم عقب نمیگم ای کاش چون نهایت استفاده را کردم از وقتی که داشتم  و نمیدونم چی بگم

خدا جوون شکرت که اینقدر همیشه هیجان انگیزی

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 17:27

منم خوبم.باشه عزیزم اشکال نداره هر وقت تونستی بذار.

مهسا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:24

سلام فاطمه جون.خوبی؟ حتما درگیر ثبت نام هستین. از کی باید برین دانشگاه؟ پستای مربوط به منابع و روش مطالعه درسا رو کی میذارین؟؟

سلام مهسا جان خوبم تو خوبی؟
ثبت نام من اینترنتی هست و اول مهر باید حضوری برم و درگیر عروسی دختر دایی بودیم
شاید چند وقت نتونم پست بگذارم و بیام وبلاگ چون با تبلت یه کم سخته پست گذاشتن و لپ تاپ خواهرم دستم نیست
گذاشتم این ماه سبتامبر بگذره ببینم چه مدل های جدیدی میاد بازرا من ارزونتراشو بخرم
چشم طی چند روز آینده میذارم

sare جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 17:40

یادت باشه دعوتم کردیااااااااا

یااااادمههههه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 13:49

دوباره سلام . منم ایشالا بشه واسه کنکور هیچی کم نذارم ، نمیدونم چرا اوضاع پذیرش اینقد داغون شده واسه تجربی ها هم وضعیت داغون بوده. سری به وبلاگ" هه هه کنکور" بزنی متوجه میشی اونوقت یکی از دوستای من یک کلمه هم نخونده بود ،قبل امتحانات پیش دانشگاهی هم باباش بنده خدا تصادف کرده بود به زور امتحانا رو قبول شد ولی فیزیک دانشگاه رازی کرمانشاه روزانه قبول شد.
ولی یکی دیگه شون مثلأ خیلی خونده بود هیجده هزار شد ولی مدیریت پیام نور قبول شد .
خدا به داد ما 94 ای ها برسه .

000000000000000
فروغ هم سلام میرسونه.قراره از مهر بره قلمچی.ولی این روزا هم برنامه ریخته بخونه . واقعأ خیلی ازت ممنون

سلام
ممنونم از پیامت و امیدوارم سال دیگه تو و همه کنکوری های دیگه موفق بشن.

sare چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 15:06

بابا بیخیال
منم روان میخواستم نشد
امسال اوضاع بهم ریخته اصن.
دوستم با 17منطقه 2 روان الزهرا اورده
ینی تهران و بهشتی و علامه رو نیاورده
یکی از دوستامم با 10بهشتی قبول شده تهران نیاورده
تهران بجز الودگی هوا هیچی نداره
شیراز عالیه.....خوش میگذره بهت
اگه اهل ادب باشی البته

چی بگم والاع
بازم خدا را شکر
بیا شیراز دیدنم ساره
هه هه
بازم تبریک تو و بازم خدا رو شکر برم شاد باشم

sare چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 00:37

سسلام مجدد
منم هر روز و هرشب نمیتونم وقت بذارم
زمانی که بیکارم

من که میگم راه بنداز یه کاریش میکنیم
من دارم دق میکنم تهران میخواستم

مهسا سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 21:10

سلام فاطمه جون خوبی؟ بابا چه دانشکده شیکی تبریک میگم مجدد.امیدوارم این مکان پلی بشه به موفقیت روزافزونتون

سلام مهسا جان خوبم تو خوبی؟
اینجا مدیریت دانشگاهه که شیکه
برا از ما بهتروووون
ممنوم . منم برات آرزوی موفقیت دارم
ممنونم بهم سر میزنی

sare سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 17:26

سلاااااااااااااام خانوم
تبریک مجدد
شیراز عالیه
خوش بگذره
بزودی وبلاگ رو راه میندازم
هستی یا نه؟

سلااااااااااااااااااااااااااام
منم بهت تبریک میگممممممممممممم
بگم هر روز و هرشب بخوام وقت بگذارم نه ولی بخوای هستم

پروین سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 17:19

سلام فاطمه جون.
خییییللللیییی مبارک باشه، دانشگاه شیراز خیلی توپه واقعأ. موفق با ا ا ا ا اشی.

سلاااام پروین جان ممنونم
اراستش خودم هنوز باور نکردم که تهران قبول نشدم
فروغ چی گفت؟ بازم کمک خواست بهم بگو

امیدوارم خودتم سال دیگه نتیجه توپ بگیری

مهدی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 12:56 http://rishe.blogsky.com

آغا مبارک باشه
هزار تا مبارک باشه
1393 تا مبارک باشه
منم قبول شدم :دی

آغا مبارک شما هم باشه
محبت داری
چی قبول شدی شما؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.