تعارف داری با خودت؟!

برای رسیدن به آرزوهات، خودت و نیروی درونت را بارو کن

تعارف داری با خودت؟!

برای رسیدن به آرزوهات، خودت و نیروی درونت را بارو کن

کمک به کنکوری ها


سلام به همه و مخصوصا کنکوری های عزیز

یک چیز خیلی جالب این بود که وبلاگی که به صورت تخصصی برای کمک به کنکور های انسانی باشه من پیدا نکردم و اگر بود ممنون میشم معرفی کنید.

یه ایده ای به ذهنم رسیده که شما کنکوری های پرانرژی و با انگیزه هر نوع سوالی که دارین در قسمت نظرات بگذارید و منم سعی میکنم با چند نفر کنکوری رتبه برتر هماهنگ کنم تا بهترین کمک و مشاوره به شما باشد.

حالا هر سوالی میتونه باشد درسی یا روحی و اصلا نباید خجالت کشید که چرا سوالی ذهن شما را مشغول کرده.

در ضمن جزوه و کتاب کنکور دست دوم با قیمت مناسب هم جمع آوری کردم که هر کی خواست و واقعا برام مهمه که حتما برای کنکور تلاش بکنه در اختیارش میگذاریم که علاوه بر کتاب، آزمون های کانون و سنجش و همچنین خلاصه نویسی درس ها برای هفته آخر کنکور به صورت رایگان داشته باشه. یه منبع عالی تست برای رشته انسانی

به نظرم مم ترین چیز برای موفقیت اینه مهارت تست زنی داشته باشی و اگر برنامه خوبی داشته باشین با اینها حتما موفق خواهید شد.

خیلی خیلی برام مهمه که امسال رتبه خوب بیارین و منم تا جایی که بتونم بهتون کمک میکنم.

در ضمن در صورتیکه خواسته باشین کلاس ریاضی انسانی هم میتونم برگزار کنم از پایه تا پیش باهاتون کار کنم تا حداقل حداقل، هیچی هم بلد نباشید، ریاضی را 40 درصد بزنید.

شما تلاش کنید و منم با همه وجود بهتون کمک میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پروین شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 03:30

سلام فاطمه خانم .
من یه دوستی دارم که رشته ش تجربی بوده و میخواد سال آینده انسانی کنکور بده .توی شهر ما مشاوری برای کمک بهش نیست واقعا به راهنمایی احتیاج داره .
میشه با شما درباره ی روش خوندن دروس مختلف و معرفی کتاب تست صحبت کنه ؟ هر وقت که شما بگین .
ما ساکن دزفول هستیم. تو رو خدا زود جوابمو بدین. هنوز درست و حسابی شروع نکرده و خیلی غصه میخوره من واقعأ براش ناراحتم.
اگه امکان کمک کردنتون بود خواهش میکنم بگید که شمارشو بذارم تا شما پیام بدین و بهتون زنگ بزنه. میخوأم سوپرایزش کنم

سلام پروین جان
ممنونم از نظراتت
حتما بهت کمک میکنم. هدف ایجاد وبلاگم این بود
حتما هر کمکی از نظر برنامه ریزی و کتاب تست و آزمون های آزمایشی براش انجام میدم تا نتیجه عالی بگیره
فقط ناراحت و نگران نباشه ایشالا زود شروع میکنه و به نتیجه مطلوب میرسه
لطفا شماره تماس یا آدرس ایمیل بگذار تا باهم در تماس باشیم
البته من سالکن یزد هستم.
با آرزوی موفقیت برای همه

پروین شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 03:21

سلام فاطمه خانم .
من یه دوستی دارم که رشته ش تجربی بوده و میخواد سال آینده انسانی کنکور بده .توی شهر ما مشاوری برای کمک بهش نیست واقعا به راهنمایی احتیاج داره .
میشه با شما درباره ی روش خوندن دروس مختلف و معرفی کتاب تست صحبت کنه ؟ هر وقت که شما بگین .
ما ساکن دزفول هستیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.